Hickimse
banyo yaptirirken boynunu da guzelce yikayip durulayin ve en onemlisi de kurularken orayi da guzelce kuruladiginizdan emin olun
mantarsa doktorunuzla iletisime gecin, tedavi icin krem falan verecektir.
gectikten sonra tekrarlamamasi icin duzenli temizleyip her seferinde kurulamak cok onemli.
benim bebegimin de boynu hava almiyor, duzenli olarak banyo yapmadigi gun bile pamuk ve duru suyla boynunu yikayip kuruluyorum, bebe yağı veya kizarik gibiyse pisik kremi suruyorum yedirerek. mantar problemi yasamadik