Hickimse pamukçuk oluyordur o kokuyo.ben kol altındaki çizgileri farketmiştim halbuki su döküyodum ama gitmemiş o pamukçuklar ekşi ekşi kokuyodu şimdi her banyoda parmakla ovuyorum.sizde boynunun altını ovalayın sabunla ve nemli bırakmayın güzelce kurulayın.gıdılı bi bebekse büyüyne kadar o bölgesi sıkıntı yaratacak muhtemelen