Deletedmom626262 Bende mustela kullanıyorum canım her kakadan sonra sürüyorum. Asitli şeyler tuketiyorsan çişten sonra da sürebilirsin çünkü malesef her çişte bez degistirmeyip kaka da bez değiştiriyoruz ya çiş orda pişik yapıyor bu sefer asitli şeyler tuksetsen de tuketmesen de beklediği için yapabiliyor. Içerik anlamında bende takip ediyorum ama kalın kremlerden hoşlanmıyorum nedense kuruyor popoda