Deletedmom626262
acemiyken her actigimda suruyordum.
simdi 6 ayligiz, gerek olmadigini fark ettiğimden beri kullanmiyorum.
banyodan sonra kantoron yagi yada hindistan cevizi yagi suruyorum guzelce.
eger bezin kenarlari yanlislikla biraz siki kapatip iz olmasina sebep olmussam oralara sudocrem suruyorum bez degistirirken, popoda falan yada katlarinin arasinda kizariklik oluyor gibiyse guzelce yedirerek sudocrem suruyorum. hersey normal gorunuyorsa hicbir sey surmuyorum sadece gece uykusundan onceki bez degisiminde kantaron yagi veya hindistan cevizi yagi suruyorum, sabah degisinceye dek cildi emsin , korunsun diye. hani baya bi saat degismeyecegi icin, zarar gormesin diye