Burcu11 Ben de aynı şeyleri yaşadım ve vermek istemedim meme reddi, çene yapısı vs. yüzünden ama annem sürekli emzik emzik dedi. Doktorumuz sadece uykudan hemen önce verebilirsiniz dedi. Neyse aldık emziği sanırım 40 yeni çıkmıştı. Benleyken hiç emzik vermiyorum neredeyse çünkü ihtiyaç olmuyor. Öyle güzel bağ kurduk ki emziksiz sakinliyor ama annem ve eşim gak dedi emzik guk dedi emzik. Çocuk huzursuzlanınca emzik verilmemeli, onun kendini ifade etmesine engel olunmamalı diyor ünlü bir uyku danışmanı. Vermeyin dedim ama tabi gözümü kapiym arkamı döniym emzik ağızda. Bizimkiler tabi e ağlasın mı ? diyor. Ağlıyorsa bir nedeni var onu bulup çözmek lazım emzik çözüm değil. Kolik sancıları için özel masaj yapı yaptı eczacı bir anne onla masaj yaptık, karnını sıcak tuttuk vs. Atlattık şükür. Şimdi emziğin sadece işime yarayan kısmı şu oldu uykusunda ağlayarak uyanıyor bazen emzik verip pışpışlayınca, yerinden oynatmadan uykusunu aydırmadan uykuya geri dönmesini sağlıyorum. Onun dışında hiç ama hiç gerekli değil bence