Burcu11 Açıkçası ilk bebeğimde vermedim, diş yapısı bozulur diye. Şimdi 2. bebeğime hamileyim ilkim de küçük 17 aylık. Hamile olduğumu öğrenince hemen alıştırmaya çalıştım ama almadı tabi o saatten sonra. Valla bence çocuk için de rahatlık anne için de ve de artık emzikler çok güzel aventinkini beğendim ben diş yapısını da bozmuyormuş. Şahsi fikrim bu 2.bebeğime vereceğim ben de tabi kabul eder etmez o bebeğin kararı biraz da.