MYamaniko Çok teşekkür ediyorum çok sağolun yani elimden geleni yapmaya çalışıyorum tabi ama canlı dersler benim vaktimi çok alıyor maalesef ☺️🙈Benim kızım da öyle saatlerce oyalanmıyor tabi canınızı sıkmayın bebek oldukları için dikkat süreleri çok kısa, onlar ne zaman ve ne kadar isterse o kadar yapıyoruz. Ben bir de adım adım setlerini kullanıyorum çok seviyor kızım ve çok faydalı oluyor. 👍🏼💕☺️Gece kalkma konusu da kanayan yaram, 3 kez kalksa ben bu gece deliksiz uyudum diyorum 😂10 kez bile kalktığımı biliyorum ne yapalım büyüdükçe biraz daha düzene girer herhalde 🧡😉Sağlıklı olsunlar da