MYamaniko Benim kızım da tam 11 aylık. Henüz kendi başına yürümüyor tek elimizden tutma ihtiyacı hissediyor ama yürümesi yakındır. Kelime olarak anne, baba, gel, dede, nam nam, memeye de mem diyor🙈☺️Fakat söylediğimiz herşeyi anlıyor isteklerini belli ediyor, sorduğumuz sorulara göstererek cevap veriyor. Bütün meyvelerin hayvanların isimlerini biliyor ama söyleyemiyor henüz.Kartlardan sorduğumuzda hepsini gösteriyor. Günde sadece 10-15 dk müzikli videolar iZletiyorum onun dışında ekrana fazla maruz bırakmamaya çalışıyorum. Sürekli oyun oynuyoruz. En çok sevdiği şey kitaplar, ahşap yapboz ve şekilli yumurtalar. Biraz uyku sorunumuz var gece çok sık uyanıyor bu da beni bitkin ve gergin yapıyor, emmeyi bıraktığında düzelir diyorlar. Hayırlısı artık, onun haricinde herşey çok güzel yolunda şükür ki 🧿🧡🙏🏼☺️