Ozgesa Nuryalcndag çok iyi memnunum en son 2 aylıkken götürdüm şimdi sadece watsaptan yazıyorum kovidden dolayı gitmiyoruz
Nuryalcndag Ebru33 keşke sürekli gitme şansım olsa bende giderdim demekki değer bir doktor,şu an özel aracımız yok ya 🤷
Nuryalcndag Ozgesa merhaba tekrar rahatsız ediyorum kusura bakmayın doktorunuzun muayene ücreti neydi acaba ? Kendisine muayene için gidicez de.
Ozgesa Nuryalcndag canım normal de 130 TL muayene ücreti ama benim eşim belediye çalışanı olduğu için 100 TL veriyoruz
Nuryalcndag Ozgesa anladım benim eşim de polis anlaşmaları var mı acaba sormak lazım biz bu doktora da aynı ücreti ödüyoruz çünkü
Nuryalcndag Ozgesa özel kadın doğum hastanesine 2 doktor var zaten Hatice hanım büyük kızımın Mustafa bey de küçük kızımın doktoru