gul12345 emiyorsa emmeye devam etsin siz takviye mama da verin bence. Oradaki ebeler bir şey demedi mi? Ek gıdaya geçiş zaten Doyurmaz tadım olduğu için. 6 buçuk aylık benim oğlum da, 2 haftadır çalışmaya da başladığım için günde iki kere 130 cc mama alıyor.