canimoglum_2020 Yenianne0606 nası alışırsa öyle gider sen şimdi uyurken biri seni zorla beslemeye çalışsa naparsın 😂 sen uyandırırsan bu sefer o kendi uyanmaya başlar pişman olursun 😂
Yenianne0606 mamdamam30 akşam 19.30 gece uykusuna geçiyo sabaha karşı üçbuçuk gibi uyanıyo kakasını yapıyo emziriyorum tekrar uyuyo. Sonra sabah 7-7.30 tamamen uyanıyo
Yenianne0606 caglaras doğduğundan beri böyle 2 kez kalkardı normalde bire düştü bende emin olamadım uyandırsam mı diye.
DuyguDamla Yenianne0606 valla canım nasıl alışırsa öyle gider dokunma o acıkınca kendi uyanır zaten bende 2. Ayından beri hiç dokunmuyorum kendi uyanıp emip yatıyo gece hiç bölmüyorum uykusunu bölünce tekrar dalması zor oluyo ve alışkanlık oluyo