Purely Halime_Ciner01 yani şöyleki ben negatif olduğum için esimle kan uyusmazligimiz vardı eğer bebeğim pozitif olmuş olsaydı doğumdan hemen sonra iğne yapiyorlardi o anlamda dedim ben
Purely Halime_Ciner01 evet gebeliğin 28. Haftasında ne olur ne olmaz diye bir iğne yapılıyor çocuk doğunca hemen kan grubuna bakılıyor eğer uyuşmazlık varsa hemen bir iğne eğer annede bebekte negatifse gerek kalmıyor
yanlizanne Halime_Ciner01 benim hem kziimin hem oglumun kan grubu B Rh + ..ikiside benim kanımdan haahhh haayy😂😂