Kirazyilmaz Halime_Ciner01 ben a(+) babası 0(+) kızımız a(-) oldu 😂 ikimizden de - olanı almış ve benim babamla aynı kana sahip 😂😍
Halime_Ciner01 birfincantuzruhu biz 1 aylık öğrendik canım sizde küçükseniz 1 ay sonra doktor kontrolünde öğrenebilirsiniz
Halime_Ciner01 birfincantuzruhu genel kontrol yapıyor ben istemedim kan grubunu doktorumuz kendisi yaptı öğrenmekte fayda var rabbim sağlıklı büyümeyi nasip etsin Allah analı babalı büyütsün bebisinizi 😊 öğrendin zaman yazarsın canım
Halime_Ciner01 Melisasbasi malesef bende 9 ay karnimda taşıdım sonuç aynı babası kanımı almış sadece 😭🤦🤦🏼♀️
Purely Benin b negatif eşim ab pozitif oğlumun b negatif ama benden almasını istemedigim şeydi çünkü b negatif çok zor bulunan bir kan. Ama yine şükür iğneye gerek kalmadi
Halime_Ciner01 Purely ben bir aylık kontrol de aynı kan grubu olduğunu öğrendim iğne neden kullanılıyor bilgi verebilir misiniz en azından bilgi almış olurum
Merve-miray Halime_Ciner01 Ben de kızımın kan grubunu çok merak ediyorum Ben A Rh(+) Eşim B Rh(+) Acaba kızımın kan grubu nedir🤔
Zeynepalya_ve_annesi Halime_Ciner01 3 yaşına kadar kan grupları değişebileceği için küçük yaşta yapılan kan grubu taramaları sağlıklı olmayabiliyor o yüzden 3 yaşından sonra yaptırdım en küçüğümün daha baktırmadım
Halime_Ciner01 Zeynepalya_ve_annesi evet haklısınız hatta ben bugün internette okudm bununla ilgili değişebiliyormus kızımın 4 yaşında öğrenmiştim yine oğlumu o yaşlarda tekrar öğrenirim
Purely Halime_Ciner01 yani şöyleki ben negatif olduğum için esimle kan uyusmazligimiz vardı eğer bebeğim pozitif olmuş olsaydı doğumdan hemen sonra iğne yapiyorlardi o anlamda dedim ben