Ilbilge Sdanr evet bizimkide öyle ama çok uzatırsa emziriyorum ben inatlaşmanında anlamı yok gibi çünkü bence bebekler çok güçlü ya 🤦🏻♀️
Aryasare -MeltemAraf33- Uyku saatleri olması gerektiği gibi 👏 O zaman dişten sebep uyumuyordur, diş çıktıktan sonra tekrar düzene girer
-MeltemAraf33- Aryasare ayy sağol bende acaba nerede yanlış yaptım diye düşünüyordum hep dişlerin arka arkaya çıkmasındandır o zaman gündüz uykusu güzel kendi kendine uyumaya da alıştı bir tek geceleri zorluyoruz şuan🙁