Sdanr emzirirken uyucak gibi olunca dürtüyorum karnının doyduğundan eminsem uyanıkken alıyorum memeden yatağına koyarak uyutmaya çalıştım ama onda çok tepki verdi bende ayağımda sallıyorum şuanda . Geceleri su verende var ama benim oğlum biberona aşırı tepki veriyor ben o yüzden hemen pışpışlayıo sallıyorum ama şuana kadar başarılı sayılmayoz çünkü hala sık uyanmalara gece uyank kalmalara devam 🤦🏻♀️🤦🏻♀️