Canım geçen gün bu yüzden post açtım illalah ettim yemin ederim gece uykularım kaçmıştı geç olmadan yaptır benim oğlum 2 yaşında bende senin gibi çok mızmız uyumuyor huysuz diye bahanelerle ertledim erteledim en son sünnet derisi pipisine yapışık olduğu için enfeksiyon yaptı mecbur yaptırdık 1 hafta oldu şuan sadece dikişler kaldı tamamen düzeldi unuttu bile kocaman çocuk olmasına rağmen. İlk günler evde anadan üryan çırılçıplak geziyordu pipi uf don yok diyordu bezi fırlatıp sağa sola atıyordu psikolojisi kötü etkilendi ama şimdi düzeldi. Sakın bekleme aklı ermezken yaptır kesinlikle. İlk gün anestezinin etkisi geçince 2-3 saat ağrısı olacak hemen fitil at şurup ver geçiyor sonra rahatsın çünkü senin oğlan anlamayacak benim oğlum hala o günü anlatıyor “anne adam gel pipi uf ben hüü” diyor adam gelmiş pipisini uf yapmış o da ağlamış bunu anlatıyor 😂 ama acısını unuttu şükür en azından çıplak gezmiyor evde 🙄 dediğim gibi aklı ermeden yaptır şimdi tam zamanı emeklemeden olsun bitsin çünkü sürekli gözlemlemek zorunda kalacaksın aman çarpmasın biyere vurmasın falan. Karton bardak alırsın ucunu keser biraz kısaltırsın onu koyarsın bez değmez veya beze antibiyotikli krem sürersin öyle bağlarsın yine yapışmaz. Şimdiden çok geçmiş olsun küçük adama 😘