metehnn git yaptır çıkar aradan en fazla bir hafta uğraştırır aksi bir mevzu olamzsa. Ben 2,5 aylıkken yaptırdım klipsli sünnet. Benim oğlan ağlamaz pek sünnetinde de ağlamadı. Üçüncü gün klipsi çıkardılar bi o sırada azcık ağladı. Sonra bitti geçti. Bi zorluk görmedik ateşi de çıkmadı. İyikş yaptırmışım sende zorluk olcaksa da olcak diyip yaptır kurtar