Mom090 fistikcisahap bizim oyuncakların gidecek yerleri var ☺️ İlgilenmediklerini ayırıp bir süre sonra oraya yolluyorum düzenli canım
efelettin Oğlum 17 aylık. Doğum günü hediyesi gelmişti. Çok severek oynuyor. Elimi böyle yıkarım şarkısı var beraber yapıyoruz, filler gibi ayaklarını yere vur var, vurarak yürüyor. Göbeğime vur var göbeğe vuruyor. Şarkılarında oynuyor. 🌸😍
fistikcisahap Mom9 haklısınız her biri farklı şeylerden hoşlanıyor, bebeğime hitap edeni bulmak çok zor ev oyuncak kaynıyor ama yüzüne zor bakıyor daha çok kumanda çekmece 😃😃😃
Carlistonbiber Mom9 Teşekkür ederim bundan sonra hayran postlarına seni etiketliycem bana yardımcı olduğun için 🙈😅😅🥳
Mom9 Carlistonbiber yaaa fişlendim desene 🙈🤣 en son yine post açmışlar o türden. Dedim milletii fişliyo musunuz napıyosunuz seviyorum ayağına 🤭😂😂
Minnakelifim03 fistikcisahap bence almaya değer bize sayımız hediye almıştı onu çok seviyor çalan komutları ları yapıyor sarkilari söylüyor. Onunla yatıp kalkiyoruz
arzuuu fistikcisahap bence cok guzel bi oyuncak biz 9 aylıkken almistik oglum 2 yaşında hala oynuyor ilk zamanlar hic yanından ayirmiyodu nereye gitsek sarılıp götürüyordu simdi o kadar değil ama hala sarkilarini açıp oynar
_ADA_ fistikcisahap oğlum 9 aylıkken almıştım ama hiç dikkatini çekmemişti oğlumun. Ama alfabeyi çok sonradan oradan öğrendi. İlk zamanlar için çok da gerekli değil.
ikiyakisikliannesi fistikcisahap merhaba görünce yazmadan edemedim bende 7 aylık oğluma yeni sipariş verdm gelecek, toyzz Shop ta ve e bebekte indirim var 160 TL inşallah sever 🤗benm yeğenime 6 aylıkken alınmıştı 1.5 yaşında hala en sevdiği oyuncak
Masalikoo Geçen hafta kız kardeşini aldım 😂kızım 6 ay 10 günlük dikkatini çekiyor büyüdükçe dahada seveceğini düşünüyorum evet gerçekten pahalı ama gerçekten parasına değdiğini düşünüyorum,ben mağazasından 200e aldım ama onlineda indirimde