Merhaba hanımlar,
bebeğim 10buçuk aylık ve bu oyuncağı almayı düşündüm. Malum piyasa fiyatı biraz pahalı 199tlcik 😅😅 alan var mı, cidden eğitici ve keyifli zaman geçirici mi? Almaya değer mi yoksa onun yerine önerebileceğiniz oyuncaklar var mı? Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim 🙏🏻