Bnde aynısını yaşadım canım her agladgnda emzirdim ama 500.gram aldı doktorum en az 2 saat ara koymam gerektiğini söyledi bebek doymadıgı sürekli ön süt içtiği için emmek istiyor 2 saat arayla emzır sütün yaglanması için dedi yani ne yap ne et 2 saatı bulsun bnm kızım az kılo aldıgı için gün içinde 2 3 defa mama yiyor böylece 2 saat te bır emiyor ve kılosu da gayet iyi oldu 🤗