Benim oğlumda ilk ayında almamıştı özelde doktorumuz var onun sayesinde toparladık bi ğöğsünü 20 dakika emmesi lazımmış ön sütten sonra protein vitamin filan az emip bıraktığında sonra yine aynı gögsünle devam et dedi kolum saat öyle takip ediyodum hiç saatli emzirmedim ayda bir kilodan fazla aldı kendimde güzel yedim içtim şimdi dört aylık oluncak hala dikkat ediyorum kilo almıyo derken şişko oldu 🥰