Sabanbugra08 merhaba burda gördüğüm alerji postlarına genellikle cevap vermek istiyorum yardımcı olmak için çünkü bizde çok çektik alerji ve egzamadan geceleri yüzünü yolmaktan biz ellerini tutmaktan bebeğimde bizde uyuyamadık kaç gece… Bizim geçti rahatladık çok şükür. İzlediğim yolları yazayım kan testi deri testi yapıldı küçük olduğu için çıkmadı diyet uyguladım, bu süre zarfında raporlu mamaya geçtik bizim atak dönemlerimizde egzama yüzü çok kaşındığında doktorumuz 3 günü geçmiyecek şekilde elocon krem verdi geceleri yatarken çok ince tabaka halinde sürdük rahatladı gün içinde mustela stelatopıa kullandık hala yuzunu her yıkadığımda sürüyorum. Şunlara dikkat etmemi söyledi doktorum dış etkende olabilme ihtimaline karşı ki bizim dış etkenede alerjimiz varmış bunuda bulduk peluş oyuncaklar yüzüne götürdüğünden kaynaklı onları ortadan kaldırdık, ev tozu ıslak temizlik önerdi doktorumuz battaniye yün şeyler giydirmedik banyo suyu çok sıcak olmayacak çok sık duş yok cildi kuruyor hassas ciltli bebeklerin. Biz bu yolları izledik şükür geçti belki yardımcı olabilirim diye yazmak istedim sağlıklı günler dilerim🙏