Sabanbugra08 3,5 aylık oğlumun yüzünde egzama var nemlendirmek ve kaşıntı için hangisi daha iyi acaba mustela kullanıyorum ama geceleri yetersiz gibi kaşınıyor gibi elleri yüzünde oluyor
Emir123ali Sabanbugra08 valla canım aynı mustela aldım bioderma aldım bepanthol alıcam. Ama önemli olan tetikleyen şeyi kestiğin zaman zaten rahatlıyor aslında yani aslında hepsi iyi geliyordur önemli olan tetikleyen gıda vs dikkat etmek
Selen21 Sabanbugra08 biz kullandik fayda etmedi sonra doktorumuz bizi cildiyeye yonlendirdi o doktor fucicort verdi 5 gun sabah aksam kullandik gecti simdi onlem amacli la roche kullaniyiruz cunku zaten cildi cok kuru
Ebru-isil Sabanbugra08 kaşıntı için bepanthol sensiderm anında rahatlatıyor.kendime kullanmıştım ama bebeklere de kullanılıyor
Cemiletumer Sabanbugra08 bizimde aynu şekilde kızımda oldu doktora gittim Advantan bu kremi verdi 5 gün kullan dedi kullandık geçti ama 1 hafta sonra yeniden oldu. Bu sefer de şu kremi önerdi doktor Coresatin merhem pembe kutulu günde 2 defa ince tabaka sür dedi. İnşallah geçer ya cok kaşınıyor ama genellikle hassas ciltlerde oluyormuş canım
Sabanbugra08 Emir123ali diyetteyim canım süt yumurta alerjimiz var ama egzamadan dolayı kuru bir cildi oldu kaşınıyor malesef nemlendirmediğimde
Sabanbugra08 Selen21 canım fucicort kortizonlu değil mi bizim egzama yok şuanda şükür nem ihtiyacı var dediğin kreme baktım kaşıntı hissini gideriyor mu
Emir123ali Sabanbugra08 aynen bizimkide öyle ben emzirmeyi bıraktım sırf bu yüzden artık geçmeyince mama kullanıyorum aptamil alerji maması hala vücudunda var
Selen21 Sabanbugra08 evet canim kortizollu o yuzden 5 gun kullandik zaten daha kullanmiyoruz. Kasinti icin bilmiyorum bebegim 4 aylik kasinip kasinmadigini cok anlayamadim o yuzden
Sabanbugra08 Cemiletumer canım bizim süt yumurta alerjimiz var ondan dolayı egzama var malesef 2 aydır mustela kullanıyorum ama geceleri yetersiz gibi
Ebru-isil Sabanbugra08 bebek ve çocuklarda kullanılır diyor ben hızımı Sinek ısırmıştı sürmüştüm çok az
Emcecemre03 Sabanbugra08 bebim bebegimde vardı ne mustela ne başka bir kremler hiç biri yaramadı ardınç katranı sabunu var doktorumuz tavsiye etti anında geçirdi ama berbat günler geçirdik imdadımıza yetişti diyebilirim cildiyeci zaten damla vermişti o da iyi geldi zirtec damla şuan pamuk gibi cildi tavsi ederim
Cemiletumer Sabanbugra08 doktor bana direk egzama dedi ama alerji belirtileride var acaba neye oldugunu çözemedim 🤯
Emcecemre03 Sabanbugra08 tabiii ben 2 buçuk aylıkken kullandım şuan hep vücudunu o sabunla yıkıyorum gerçekten çok iyi geldi yag falan sürme hiç biri beş para etmez sabunla güzel yıka bebişinin vücudunu durula hakiki zeytinyağla masaj yap ve her gün yıka ılık su iyi geliyor ben çok çektim egzamadan boynundan aşşagısı berbattı çok korkuttu bizi ama bu sabun kurtardı beni çok şükür mustelalara dünya parası verdim bir kira parası geçmedi internettende araştır sabunu gerçekten işe yarıyor
Sabanbugra08 Emcecemre03 yaaa çok geçmiş olsun şükür bizim o kadar yok canım yüzünde ve ayağının dirseğinde var sadece bakayım bir o sabuna
Bengisu_dunya İkisininde içeriği aynı doktorumuz soyledi. Daha yoğun olan linola yı öneririm pişman olmazsınız
Sabanbugra08 Cemiletumer kuzum egzama alerji belirtisi malesef 2 aydır sütün her türlü ürünü ve yumurta diyeti yapıyorum şükür egzama yok sende ihmal etme kuzuna yazık annesi alerjisi varsa aman diyeyim ne gibi belirtileri var mesela
zlhaa00 Sabanbugra08 doktorum mustelenanın içinde parfüm oldugunu söylemişti şampuanı falan hepsini bıraktım ben bepantol biraz iyi gelmişti
zlhaa00 Sabanbugra08 bende şampuanını kullanıyordum canm çok azda olsa var dedi bana hepsini bıraktım tamamen organik aldım yurt dışında yaşıyorum orda yok sanırım aldığm
DamlaCan Sabanbugra08 merhaba bizde de vardı o aylarda linola kullandık geçti egzama hala linola kullanıyoruz çok memnunuz o da aklınızda olsun hem yüz hem de vücut için ayrı ayrı 👍🖐️