Mutluluk geçmiş olsun 😕 benim sancılarımda şiddetli şekilde 3 gün sürdü ve sadece 2 cm açılma oldu o kadar zamanda suniyi reddettim göze alamadım çünkü normal sancıdan daha şiddetli oluyor dediler benimde zaten pek takatim kalmamıştı uykusuzluk ve açlıktan kaç gündür artık sezaryen oldum suni almak yerine. Bana verildiğinde hep yeterince açılma olmadan nasıl verirler çok tehlikeli filan diye çıkıştı çevrem o yüzden merak ettim size ne zaman verildi diye 🙄 demek ki açılma yokken bile veriliyormuş abartmışlar 🤷🏻♀️