Irmak45 benim de faydasi oldu mu olmadı mı anlamadım valla bir gün evde sancı çektim 1 günde hastanede kaldım çektim. Açılmam çok zor oldu. Hastaneye gittiğimde 2 cm açıklık var ilçeden geldiğiniz için yatiş yapalım dediler yaptık gece 10 da hastanedeydik öğleden sonra saat 15.15 te doğdu bebeğim ama o sancı süreci bende ishal, kusma adım atamıyordum sancidan. Suyundan da içmiştim şifa olsun diye. Çok inanarak okudum Ictim ama o kadar sancı çektikçe içime vesvese düştü sanırım. Sancidan aklıma Hiç birşey gelmiyordu o derece zor oldu.