AhsenRana Benim doktorum da düzenli kullanılması gerekiyor yoksa bi faydası olmaz demişti. Ayrıca da bağırsaklardan emilimi olmadığı için kana karışmıyor zararı olmaz demişti. Bağırsak kazıdığını da ilk defa duydum. Çalışma mekanizmasını da bağırsakta ayrı duran küçük küçük gazların biraraya toplanıp dışarı atılmasını kolaylaştırıyor demişti