aybir birfincantuzruhu bizde sab simplexle beraber biogaia kullanmıştık 15. Günden itibaren çok faydasını gördük
gunesligunlerr birfincantuzruhu Damlanın içeriğinde ahududu ve vanilya aroması var, sodyum benzoat var. 1 aylık 2 aylık bebeklerinize böyle içeriği olan bir damla vermek ister misiniz? Yarardan çok zararı olur bence.
gunesligunlerr birfincantuzruhu bizede doktor önermişti, doktor önerdiği için hiç sorgulamadan direk gidip aldım eczaneden, fakat içeriğini inceleyince şok oldum. Demek ki doktorlara da koşulsuz güvenmemek gerekiyormuş dedim.
Borasmomy birfincantuzruhu ben bebeğime kullanmıitım canım düzenli kullanımda faydasını görüyorsun birkaç güne ama saati saatine vermeye özen göster 6saat arayla 15er damla veriyordum
Borasmomy birfincantuzruhu birkaç saatten bir şey olmaz canım uyanınca ver sonra 6saat sonra tekrar ver 😊
Sema123- birfincantuzruhu canım benim doktorum 6 saat arayla 10 damla kullan dedi birde biogaia diye bi damla var oda sabah 5 damla kullanıyorum ek olarak
Sareminannesi birfincantuzruhu ben kullandım gayet etkili bi damla kızımın gaz sancıları tutuyordu sonra rahatladı tamamen gitmiyo ama biraz olsun hafifletiyo
Sema123- birfincantuzruhu birazda olsa rahatladı bizimki aşırı gazlı olduğu için şükrediyorum az sa olsa düzeldiği için