birfincantuzruhu bebegimde çok gazliydi doktorumuz biogai kullanabilirsiniz dedi oda bağırsak düzenleyici olarak geciyomus fakat pek bı ise yaramadı bizde. Bende gaz için post açmıştım sap simplexi cogunluk önermişti hemen eczaneden aldık doktorumuzada bilgisini verdik kullanabilirsiniz demişti bizde kullanmaya başladık öğlenleri bıogai akşamları sap simplex veriyoduk önce baya bı ise yaradı gaz problemimiz azaldı sonra bı iki gün oğlum sap simplexi verdikten sonra ağlamaya başladı hiç susmadan araliksiz aglayip durdu gece acile götürdük özele nöbetçi doktora anlattık yanımda bıo gai ve sap simplexi de götürmüştüm ikisinede baktı sap simplex şekerleme yapmış o yüzden bebeğiniz rahatsızlandı acilen kesiyorsunuz dedi dedim nasıl olur alalı 1 hafta olmadı tarihide geçmedi dedim fakat yapabiliyomus pütürlü oluyomus bizede gösterdi gerçektende pütürlü pütürlü oldu bizde her ikisinide kestik şuan oğlum kendi başına çok şükür yapabiliyor biz sadece masaj yapıyoruz karnına kusura bakmayın biraz uzun oldu en baştan anlatıyım dedim.