ilknurgoksu [silindi] hayırlı olsun 🥳bu sene erkek senemi 😅👻burada ki hamişlerin çoğunun bebegi erkek olucak 🧿🦋
[silindi] ilknurgoksu bu sene erkek senesi dediler happy momda da ben yok canım dedim ama ben ne zaman doğursam erkek senesi oluyor bir türlü tutturamadım kızı 😅
GmzSnn [silindi] Sizde biraz eski dönemde yaşasanız öyle olacakmışsınız sanki böyle koca koca harflerle yazıp sewindiğinize göre😌
[silindi] GmzSnn sevinmedim espri yaptım ben kız geçiriyordum gönlümden ama allahtan gelen kabulüm kızda evlat erkekte
GmzSnn BenMathilda keşke kızım olsaydı🥺 yarın iki awrat alır giderler başmdan🥺 gelinlerm beni forumlara yazar🥺
[silindi] Arusdara ben momda çok görüyorum eşleri erkek değil diye üzülenler ailesi tarafından kız doğurdu dşye sevilmeyenler çok üzülüyorum çağdaşlaştık diye geçiniyorlar ama benee dua ediyordum kızım olsun diye