[silindi] Haftada pipisini gösteren ilk oğlan bende galiba diğerini de 12 de görmüştüm ama beklemiyordum hiç 😂 cinsiyet bekleyen arkadaşlarım size bu postum ❤️
[silindi] Mom078 erkek çocuk severler ya varya hala 2020 de ille erkek olsun diye tutturan erkek olmayınca kadını suçlayan aileler aliMommy
Ogullarinaasikanne [silindi] bendede iki oğlan var ikincinin cinsiyetini ogrenince esimin arkadasinin esi demisti ki Türkiye’nin erkek nüfusunu artirdin masallah ne alakaysa onunda kizi var mesela neyse artık üçüncü belki kiz olur dedi tuhaf 😒
GmzSnn [silindi] Sizde biraz eski dönemde yaşasanız öyle olacakmışsınız sanki böyle koca koca harflerle yazıp sewindiğinize göre😌
Erencinarinannesi [silindi] çünkü benimkide 10. Haftada erkek dedi doktorumuz 12 de kesin erkek dedi değişmedi
[silindi] GmzSnn evet hoş benim gönlümden kız geçiyordu yani bir oğlum var bir kızım olsun istiyordum ama nasip
GmzSnn BenMathilda keşke kızım olsaydı🥺 yarın iki awrat alır giderler başmdan🥺 gelinlerm beni forumlara yazar🥺