Merhabalar ben de dün pozitif olduğumu öğrendim. Bir hafta önce 4 aylık bebeğim ateşlendi. 3 gün önce ben ateşlendim. Dün test verdim pozitifim. Bir de 3 yaşında kızım var onda herhangi bir belirti yok çok şükür. Eşim şehir dışında ve ben çocuklarla başbaşayım. Çocuklarla sürekli temastayız zaten yine de maske takmaya gerek var mı? Ve neler yapabiliriz hayırlısıyla kötü olmadan atlatmak için ?