Kayraugurr Kızlar 4 gün önce ben pozitif olduğumu öğrendim bugün de bebeğim için aradılar 5 aylık. Covid geçiren bebekler nasıl geçti neler yaptınız. Ben sadece parol içiyorum ilaç olarak. Ihlamur yapıyorum arada limonla içiyorum. Sizin önerileriniz neler?
Katipmoms Kayraugurr bebeğine ilaç yada baska bir sey vermen gerekmiyo benim kızım 6 aylıktı ikimizde olduk ben ilaçları kullandım bebeğime hiç bişey vermedim bir kere atesi oldu bende parol verdim o kadar şükür ki onlar güzel atlatıyor ateşi cıkarsa korkma hiç parol varmıs ver düşer Allah ın izniyle evini havalandır güzel beslen c vitamini ye bebeğin için sakın korkma üzülme stres yapma hiç bişeyiniz yok evinizdesiniz enerjiniz yüksek 💕🙏
dertlikerkenez Kayraugurr oğlum 8 aylıkken geçirdi. İlk 24 saat ateşi 39’a kadar çıktı, toplamda 40 saat ateşi oldu. Devamlı ateşini kontrol etmenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun 🙏🏻🌸
yalniz06 Kayraugurr moralinizi bozmayın ben ve bebeğim 3 aylıktı geçirdik güzel beslendim ilaç kullanmadım sadece parol içtim bebeğimde bir kez ateşlendi sadece 38derece birde çok uyudu
Kayraugurr Katipmoms emzirdiğim için ilaç kullanmıyorum ben ama. Bi dün ateşlendi sadece o kadar şimdi iyi çok şükür 😪👌
Katipmoms Kulllanmasanda atlatırsın kullanmayan cok kişi var şükürler olsun iyi bebegin kendininde onunda moralini yüksek tut üzülme grip oldunuz sadece ne zaman konusmak istersen burdayım ❤️
Zuhal3659 dertlikerkenez benim oğlum da 7 aylık bebek 8 saat ateşi sürdü belki de daha fazla ben uyandığım da farkettim nasıl yaptınız ne olur yardım edin
Kbraltintas yalniz06 merhaba benimde bebeğim 3 aylık ve covid oldu çok az besleniyor sizinde az beslenmişmiydi ve tamamen ne zaman düzeldi şimdiden teşekkür ederim😔
mltm1907almila yalniz06 aynı durumu yaşıyorum çok korkuyorum bebeğim 3 aylık covid oldu dün 38.5 oldu ateşi fitille düştü şimdi evdeyiz 37 seyrediyor çok korkuyorum
Wommy dertlikerkenez kaç güne geçti acaba tamamen benim bebeğimde de ses kısıklığı iştahsızlık ve biraz da ara ara öksürük var tekrar doktora gitsem mi diye kararsız kaldım
dertlikerkenez Wommy ilk 24 saat ateşi 39’a kadar çıktı, toplamda 40 saat ateşi oldu. Öksürük coviddenmiydi emin değilim. Ateşi normale dönünce iştahı da yerine geldi. Çok geçmiş olsun 🙏🏻🌸
Katipmoms Wommy sadece ateş oldu oda bir kere parol verdim düştü sükürler olsun bi sıkıntımız olmadı baska mama ile besleniyordu cogu zaman reddetti oyunlar sarkılar kucakta vermek derken aştık onuda