ikizlerinannesi Ben normal dopum yaptım ,karşı komşun evet mantıklı söylemiş ama vitamini bebek sütle aldığı için saç ve tırnak vitaminle besleniyor
Takviye almak ne kadar tamamlar bilmem ama bişeyler yapmak lazım
Korkuyorum valla ya düzelmezse diye 🙈🙈🙈