anqeL Merhaba, 6 aylık bebeğim var hamilelikte saçlarım normal seyrindeydi, emzirme döneminde inanılmaz saçlarım dökülüyor kafamın üstü nerdeyse açıldı ? Ne önerirsiniz ne yapıcam ben doktor imom takviye verdi ama anlıyamadım faydası var mı? 🙈🙈🙈🙈🙈
ikizlerinannesi anqeL bendede ayni durumvar canım batıl inanışa göre bebek annesini taniyip bilene kadar saclari dokulurmus 🙈 bilimsel olarak doktora gitmekte fayda var önümüzdeki hafta sirf saç yuzunden gidicem yani okdrki bitik halde saclarim 😥
Hrcntes anqeL ben hamileliğimden beri kullanıyorum imom latte ama Benim saçımda acayip dökülüyor öyle böyle değil kısacık kestirdim ama hala dökülüyor evin içinde sac toplamaktan yoruldum 😥 faydası yok yanı
Barismehtap anqeL burada biris daha önce yazmıştı,şampuanına 3-4 diş sarımsak ezip koymuş,dökülme durdu demişti. Ben denemedim ama yapacağını söyleyen çok olmuştu,belki deneyen biri yazar
Ashlee anqeL decavitte her vitamin var emzirme zamanindada kullanilabiliyor dene istersen. Ben deneyemiyorim zaten emzirirken cok acikiyorum onu icersem daha cok acikiyorum cok.istah aciyo yemek yapmaya vaktim olmuyor ki benim bide acliklami ugrascam😑
Belissimo Aynı durumdayım her duşta yüzlerce saç taraken aynı yerlere dökülenler aynı... kendimi bildim bileli bu kadar saçım dökülmemiştir. Dr a bile gidemedim çocuktan. Annem teyzelerim normal bizde de oldu sonra yerine geliyor saç yenileniyo diyolar. Öylece dökülmesini izliyorum bekliyorum :((((
KuzeyiinAnnesii Belissimo hemde ne gelmek at kuyruğu yapınca tiftik tiftik hele alnıma doğru allahım yatsa yatmıyor saçlar diken gibi havada 😂😂😂😂😂 salınıkda gezilmiyor
anqeL Belissimo valla bende aynı durumdayım Dediğin gibi herkes yerine gelir diyo ama dökülenleri gördükçe inanasım gelmiyo 🙈
anqeL ikizlerinannesi evet bana da aynını dediler kimisi emzirmekten kimisi de bebek anneyi tanıdığı için dediler ama bu sorunumu çözmüyor maalesef Doktora gidince yazabilir misin ne önericek merak ediyorum🙏🙏
Gulyllu Bende de ayni kızlar ilk oğlumda da dökülmüştü ama bu sefer çok fazla doktor vitamin verdi ama hiç düzenli kullanamıyorum ya 😏
Tazeannecik Ben gittim doktora kızıma baktı bu bebek senin mi dedi evet dedim normal o zaman dedi. Kalkıp bakma zahmetinde bile bulunmadı ki artık açılmaya başladı kaç yerden
anqeL Tazeannecik O nasıl bi doktormuş ya çok tecrübeli ya da hiç 🤔 E nasıl düzelicek onu da söylemedi mi 🙈
anqeL Hrcntes Ahhhh 🙈🙈 işte şuan iyice endişelenmeye başladım doğrusu Yakında kel mi kalıcam yoksa 🙈🙈🙈🙈
sanikosan Barismehtap sarımsaklı şampuanlar işe yarıyormuş. Dökülme de genelde Demir ve biotin eksikliğinden oluyormuş. Benim avuçla dökülen saçlarım Doğumdan sonra dökülmesi durdu o yüzden mışlı konuşuyorum.
anqeL Barismehtap Sarımsak etkisini biliyorum hatta bazı vitamin yağlarla karıştırılınca da duruyormuş dökülme , ama o stres ya da başka şeylerden olan dökülmeler içindi sanırım, Emzirme için işe yaramıyor diye biliyorum 🙈🙈
anqeL Ashlee Aaaa asm bana verdi ve ben önemsemeyip kullanmamıştım ciddi olamazsın O zaman hemen devam edicem hamilelikte kullanmıştım bi de aşırı kilo kaybım oldu onu kullanıyım o zaman ımom u bırakıyım ben 😘😘😘
Yagizinannesi anqeL bnde de aynısı oldu gttim kestrdm zmanla düzeldi doğmdan snra hormonlar yerine oturana kdar normalmiş
ikizlerinannesi anqeL benim karşi komşunun kızı hemsire ona syledim byle byle diye abla vitaminsizliktendir diyo kadinlar dogum yaptiklarinda ister sezeryan ister normal dogum vicut belli miktarda kan kaybi yaşar vucudun kanı tekrar depolayabilmesi icinde belli bir sure gerek onun icin doktorlar genelde vitamin yaziyo duyo bakalim gidincede detayli yazarim artik 🙈❤
Tazeannecik anqeL 6 aydan sonra geçer dedi. Ben ısrarla aşırı bir dökülme olduğunu anlatmaya çalıstım. Oda zoraki olarak bephanten bemiks evigen ampül yazdı şampuanına kır diye. İçimden ben onu zaten biliyordum bunun için 8 sene tıp okumaya gerek yok dedim çıktım odadan 🤣🤣🤣