Avsininannesi15 Yazankadin ve bu arada ben turk değilim ve türk dilinin tüm ince harif ayrıntılarını bilmek zorundada değilim ve böyle yazmamda çok normal. Yorum yapmak icin yapma biliyorsan söyle bilmiyorsan çık git. Bayılıyorsunuz kaosdan beslenmeye
Flashtv Avsininannesi15 üffff takma çok biliyorsa tşk yerine teşekkürler yazsaydı. Kısaltılmışı der şimdi de tam yazda savunduğun şey boşa gitmesin
Avsininannesi15 Flashtv yok yani dekarasyon yazdim soylediğim gibi hiçbir anne anlamadimi sanki? İlla ı i ide doğrumu yazmaliyiz 😒 hayatdaki tek doğrusu herhalde burda cümleyi doğru yazmak
Flashtv Avsininannesi15 üffff bi bitmediler tamam bende saçma sapan şekilde yazanlara sinir oluyorum da bu baya baya abartı yani ne var yani
Annesirintugceuzun Avsininannesi15 Valla biz de tam anlamıyla dekore edemedik. Fazla eşyaların çatıya taşınmasını bekliyoruz. Çatıdaki tadilat bitince o da 🤦🏻♀️
Avsininannesi15 Annesirintugceuzun aslında kiş bahçesini çok farklı dekor etmek istiyorum ama eşim okadar çiçek doldurmuşki oraya istediğimi tam anlamıyla yapamıyorum cicekleri azaltmak gerek onlarada yazık diye yapamiyorum(
Annesirintugceuzun Avsininannesi15 Ben çiçek bakmayı hiç sevmem. O nedenle 1 tane bile yok. Sadece fazla eşyalardan kurtulmak lazım o kadar . Bahçeye koysanız çiçekleri 🤷🏻♀️
Avsininannesi15 Annesirintugceuzun maalesef kış aylarinda bahçe çok soğuk oluyor hepsi ölür kış bahcesinde bile kar olduğu zamanlar soğuk olmasin diye eşim çiçekler için soba yakar🤦♀️