Aminegokce bende orda olmak istiyorum ama kaynanam var ahahahaahaha 😂😂😂😂 çok severek yapmıştım orayı kışın Isıtıcıyı açıp uyuyordum bile orda tvnin karşısında ama şimdiki halini bi gör ahahaahaha üzerine örtüler örtmüş kirlenmesin diye 😂 o halini görünce hevesim gidiyor 😂 şimdi kendi evimin balkonu da çok küçük hiç bişey yapamıyorum 🤦♀️