antropologanne ErvaKoc Nasıl düzeldiniz acaba ? Kegel egzersizi falanmı yaptınız. Bende şimdi hemsire bir arkadasıma arayıp sordum. Kasların gevşediğini bu sebeple olabileceğini söyledi. Geçmiş olsun sizede🍀
ErvaKoc antropologanne evet bende buraya yazmıstım kegel egzersizi dendi düzenli olmasa da yaptım ara ara ve suan dediğim gibi iyi olduğumu hissediyorum namaz kılamayacak haldeydim çünkü saliselik kaçırıyordum 🦋
antropologanne ErvaKoc En azından tek değilmişim. Bir an kötü birseymi acaba diye düşünmedim değil. Çok teşekkürler. Bende düzenli yapacağım🍀