6 ay önce spinal ile sezeryan oldum. Bir kaç defadır büyük abdestimi kaçırıyorum. Aslında kızım durmadığı için erteliyorum. Bir iki erteledikten sonra bir anda geliyor ve yetişemiyorum.Artık pskolojimi bozmaya başladı bu durum. Hadi başka bir seyse diye kendi kafamda kuruyorum.Doğum öncesinde böyle bir problemim yoktu. Başına gelen varmıdır ?