Filizz66
Ben sütle hazırlıyorm ama sen ilk etapta su ile hazırlamanı öneririm aletjen oldugu için şimdi ben bise olursa üzülürm o yüzden hiç girmim o senin cesaretine artık arkadasım şöyle yapıyorum
1 cay bardağı su
1 tatlı kasıgı pirinç unu karıstırıyoruz topaklanma olmadan muhalkebi kıvamında pişiriyoruz daha sonra pekmez ile tadlandıroyorm sen ayarını daha iyi bilirsin ne cok ne az daha sonra içine biraz muz eziyorm ılıdıktan sonra yedirşyorm bu kadar canım benimmm bebeginin yemesine göre ölcüleri artırabilirsn aynı zamanda ben bunu armutlu da yapıyorm bazen pekmez koymayıp sarece muz koydugumda oluyor veya sadece pekmez ilede yapıyorm bebegin Zevkine kalmıs artık o paketli kasık mamalardan kat ve kat bence daha iyidir koruyucu iceriyorlar çünkü daha sonra ölcüyü artırıp yarı süt yarı su denersin severse