Benimde 5 sylık kızım var 3.5 ayında ben taddırımlara basladım sadece mama ile beslendigi için suanda mamayı yatarken alıyor sadece geceeleri veriyorum günde bir kez pirinç unu mama yapmanı öneririm ben ginde bir kez kızıma yapıyorum içinede pekmez ve muz ezebilirsin olgunlasmıs muz olması önemli ama digeri kabız yapabilir severek yiyor benim kızm ve kilo aldırdıgını amylüyorlar ben pirinç unu mama yaparken sütle yapıyorum hatta kızıma ama 1 yasına kadar sütü önermiyo internette oluyoruz yarı süt yarı su koyabilirsin ben yryorm kızıma bi sorunda yasamadım kilosuda gayet iyi şülürler olsun