Erencinarinannesi Emine_1245 6. Ayından itibaren kullanıyorum her akşam veriyorum ha bu kalkmasına engel mi hayır 3 aydır uyku eğitimi verdim 1 aydır da gece beslenmesini kestim artık uyanmıyor ama tabi uyumadan önce sma 3 numara mama ve Hipp 5 tahıllı ile kaşık mamasını yapıp yedirip öyle uyutuyorum 17 ay 9 günlük benim oğlum
Gullkaraaa Bilgeminik yok normal kaşık aldım bebeklerin kullanabileceği silikon kaşıklardan aptamil, hero ve arı kullandım üçünde de çıktı alerji desem yoğurtta da çıkardı kafam karıştı hafta içi gideceğiz bakalım doktora inşallah çıkmaz bir sorun.
Bilgeminik Hanımlar kaşık maması yerine normal.muhallebi olsa irmik pirinç unuyla içine mevsim.meyveleriyle aynı kapıya çıkmaz mi