Emine_1245 Arkadaşlar oğlum meme artı ek gida aliyor. 8 aylık ama biraz zayıf geceleri de sık uyanıyor. Acaba yatmadan önce günde bir kere kaşık mama versem faydalı olur mu. Kullanan annelerden fikir bekliyorum. Kaşık mama hakkında hiç bilgim yok çünkü.
Yasmin26 Emine_1245 ben kaşık mama kullanıyorum 4 aylıkken kullanmaya basladım suan 15 aylık yani kullanabilirsin neresinde bu kadar tereddüt kaldın anlamadım 😂
Woody Emine_1245 uyanacak olan her türlü uyanıyor. Eger sütünüz azaldıysa önce normal mama vermeyi deneyin geceleri bence
Zeynepinannesiii Emine_1245 bende kullaniyorum kaşık maması gerci ona ragmen uyumaz oyle de. Yani çoğunu denedim sayılır pek kilo almiyor bu dönemler diş çıkardığı icin ☺.
Emine_1245 Woody . Yok canım sutum yetiyor da bazen düzgün emmiyor acaba ondan mi sık uyanıyor diye düşündüm belki kaşık mama yok tutar da az uyanır diye düşündüm
Emine_1245 Zeynepinannesiii Evet bizi bu diş mahvetti. Emmek istemiyor sık uyanıyor belki kaşık mama çare olur ve kilo aldırır diye
Woody Emine_1245 benim kızım da gece çok iyi emmiyor. Uyuyaklıyor. Öncesinde de oynama derdinde. Yatarken Sağdığım süt varsa onu yoksa mama veriyorum
Blknss12 Emine_1245 ben de bir kaç gündür vermeye başladım ama yine de 4 5 kere kalkıyor gece çare yok ona 🤔
1234tmm Emine_1245 ben kullanıyorum artı gece yatmadan mama veriyorum yinede 6 7 kez kalkıyo sanırım bir çözümü yok 😒
Gullkaraaa Kızlar kaşık mama verince bebeğimin ağzının kenarlarındı kırmızı noktalar oluyor. Başına gelen oldu mu?
serebro Emine_1245 herobaby gece kaşık maması kullanıyorum bazı geceler veriyorum ama pek farkını görmedim bende senin gibi çok uyanıyor acaba ac mi diye düşündüm fakat vermeme rağmen abartısız 8 10 kez uyanıyor uyumayan uyumuyor sanırım 🙄
Emine_1245 serebro . Sık uyanmanlari gerçekten çok can sıkıcı. Bevde deneyeceğim bakalım farklı olacak mi. Teşekkür ederim