PoyrazEfe79 Hayır hiç konusu geçmedi 1 aylıkken goturmustum ilk 2 aylikken tekrar kontrole gelin dedi simdi 2 aylik oldu goturdum yine ilk aydaki gibi ilaç bile hemen vermek istemedi takip etmek istiyorum dedi 2 ay sonra 4 aylikken gelin dedi. Ben Düzce de yasıyorum ama Kocaeli Umuttepe Eğitim ve Araştırma hastanesine goturuyorum cok da memnunum