Merhabalar 3 aylık oğlum var 1 aylıkken beri kalp deliği için damla ve hap kullanıyoruz. Vsd 6mm delik. Bu durumda olanlar varmı. Kullanıpta kapanan delikler varmı. Bizde hala bi gelişme yok. Ameliyat olma ihtimali yüksek dedi doktor. Duamız ameliyat sız kapanması.