Mom4775
“Burdan sonra rahat edeceğimi hayal etmek istiyorum” bütün konunun özeti bu kesinlikle, çok iyi ifade etmişsiniz. Ben de öyle düşünüyorum, bütün hayatımı çocuk bakarak geçirecek biri değilim kesinlikle - ki bebeğim zor bi bebek değil çok şükür. Ama insanın da hayalleri, beklentileri oluyor değil mi dünyada..Dünyaya 1 kere geliyorsun ve 50 yaşına gelene kadar, en güzel yıllarında tek yaptığın şey çocuk yetiştirmek.. meyvesi çok güzel tabi, 2 çocuk yapsak o zamanlar iyi ki yapmışız diyeceğiz büyük ihtimalle ama yine de ya yapamadıklarımız ve bir daha geri gelmeyecek olan gençliğimiz… Dünyaya hiçbir faydamız dokunmadan göçüp gitmek..