ikizlerinannesi malesef bizde yetişemiyoruz bazen kafayı yiyoruz o derece yaramaz ve şımarık
Şımarık olması bizimle alakalı değil ama yapısı öyle kaş patlattı bizimki de 20 aylik su anda gelecegini düşünemiyorum
2 dakika oturtmaz uyumaz deli gibi evde koşar yürümez yani 🤣🤣🤣