Betul34 DefneErcis kaka yapmaması normal sayılıyor mu şuan bebeğin 2 gün oldu yapmıyor çünkü acile götürmek istemiyorum hemen lavman yapıyorlar. 1 aylık olduk tam ama şimdiye kadar hergün yapıyordu kaka o yüzden endişeleniyorum
DefneErcis Betul34 şakın canım hiç biley yapma herşey şu an için normal endişelenme 10 güne kadar yapmaması çok normal. Kimseyi dinleme derim olur mu ? Çocuk doktorunla konuş öncelikle
Betul34 DefneErcis birşey yapmadım sadcee masaj yapıyorum ovuyorum ama endişeleniyorum daha önce hergün yapıyordu 2 3 gündür çok huzursuz ve çok nadir uyumaya başladı gazını çıkartıyorum ama sanırım gazı çok hep ıkınıyor yavrum
Adensu Betul34 benimkide oyle oluyor bacagima koyuyorum yuz üstü kasiklari bacaklarima gelecek sekilde belinden masaj yapiyorum oyle rahat duruyor
iremtaka Betul34 benimkide bazen yapmıyor bağırsaklar düzene girmediği için bir sıkıntı teşkil etmez bence
Betul34 DefneErcis zaten kontrolümüz var haftaya o zamana kadar yapmazsa acile götürmelimiyim çocuğu sizce orda direk lavman yapacaklar biliyorum hiç istemiyorum gitmek
DefneErcis Betul34 sakin davran annesi yapacaktır kendisi Benim bebeğin 2 aylık ve hafta da 1 yapıyor endişelenme
Betul34 DefneErcis bekliyorum bakalım geceleri uyutmuyor ya kendini ıkınmaktN uyuyor ama ıkınıyor Bi tuhaf inşallah bişeyi yoktur da
DefneErcis Betul34 sen herkesi herşeyi bırak çocuk doktoruna bi götür olur mı haftayı bekleme. En doğru bilgiyi doktorunuz verecektir
Betul34 DefneErcis malesefki doktora pazartesiden önce gidemiyorum eşim çalışıyor evde değil birazda uzak kalıyor hastane mebbur pazartesiden sonraya kalıyor