Betul34 hayır şakın ne kulak çöpü, ne sabun deneyin nede lavman. Lütfen annesi. Kaka yapmayı öğrenecek bebeğiniz. Bizim 10 gün bile yapmadığı oluyor. Huzursuz oluyor evet ama ilk 6 ay bebekler kaka yapmayı öğrenecekler. Ve sadece anne sütü ile beslenen çocuklar 10 gün kaka yapmayabilirler ve bu çok normal. Ben bu konu yüzünden kayınpederim ile tartıştım. Sabun verecekti küçücük bebeğime. 2 aylığız ve bekliyorum sabırla kaka yapmasını. Uyarı ile yaptırırsanız ona alışır ve çocuk sürekli uyarılmak ister. Sabırla bekleyin olur mu? Bir de çocuk doktorunuzla konuşmadan çevrenin etkisi ile bişeyler yapmayın naçizane tavsiyem ✌🏻 Sağlıklı günler dilerim 🙏🏻