Oykumasal12 Biraz daha sıkın dişinizi birazcık daha büyüsünler kendiniz idare edersiniz . Ama şunu da söylemek isterim ne zamana kadar yanınızda birileri olcakki ben sezeryan oldum ilk çocuk birde tecrubesizim 11 gün yoğun bakımda yattı zaten ayağa kalktım 11 gün boyunca toparladım biraz da olsa bebeğim çıktı 3 gün daha kaldım annemde sonra evime geçtim annem çok kızdı üzüldü ama 15 gün kalem iyiyim dedim alışırsam çok zor olur dedim hemde eşimle de hep kavga esiyorduk ayrı olunca psikolojim çok bozulmuştu evime geldim çok zorlandim başlarda tabiki hala da zorlandığım oluyor elbette ama kendim istedgim gibi büyütuyrm kaynanamı getirmek istedi eşim kabul etmedim kavga fln ettik 40n çıkana kadar kalsn dedi tek kalma dedi hayır dedim . Kızım ağlıyordu ben ağlıyordum ya çok zordu . 40ni bile kendim tek başıma çıkarttım annem gelememisti bende kimseyi de çağırmadım gerek duymadım her şeyini tek yaptım benim kızımda mama içiyor doğduğundan beri afedersiniz tuvalete bile gidemiyordum ac kaldigim gunler oldu kolik ve cok kusan bi bebekti agliyordu uyumuyordu 5 ay 8 günlük şimdi Çok şükür alıştık yani bi şekilde özet geçtim ama şu demek istediğim inşallah okursunuz yapabilirsiniz başarabilirsiniz siz cok güçlüsünüz ne zman hazır hissederseniz tek başınıza bakin derim 😘 Umarım herşey gönlünce olur Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲