Tek bakıyorum 7 buçuk aydır eşim yardım ediyor genelde. Zorluğu var ama yani bunaltacak kadar zor değil düzeni oluşturursan çok güzel oluyor her şey . hava güzel olduğunda yürüyüşe de götürürüm hoşlarına gider markete de giderim. Sadece diş dönemi hastalık dönemi çok zorlayıcı oluyor.